Loteria Selgros 28 lat!
W Naszych sklepach wygrało 26 011 klientów. Loteria zakończona. Gratulujemy wszystkim zwycięzcom.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Kiedy można dokonywać zakupu oraz zgłoszenia do loterii?

Sprzedaż towarów, których zakup uprawnia do udziału w Loterii rozpoczyna się w dniu 11 września 2025 r. i trwa do dnia 8 października 2025 r. Zgłoszenia do loterii można dokonać do 9 października 2025 r.

Kto może wziąć udział w loterii?

W loterii mogą wziąć udział zarówno przedsiębiorcy, jak i osoby fizyczne realizujące zakupy w sklepach Selgros (zgodnie z definicjami zawartymi w regulaminie loterii), którzy realizują zakupy przy okazaniu karty Selgros. Klienci, którzy w momencie zakupu nie mogą okazać własnej Karty Selgros, jednakże w momencie dokonywania zakupu okażą jednorazową kartę, również mogą wziąć udział w loterii, oczywiście po spełnieniu warunków zakupu określonych w regulaminie

W Loterii nawet w przypadku posiadania Karty lub Jednorazowej Karty nie mogą uczestniczyć pracownicy i przedstawiciele Organizatora "Fortuna PS" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Kancelarii Prawnej Law Office Pasek Wiak & Co. sp.k. z siedzibą w Warszawie oraz pracownicy, najemcy, podnajemcy, dostawcy i współpracownicy firmy Transgourmet Polska Sp. z o.o. jak również innych podmiotów biorących bezpośredni udział w przygotowaniu i prowadzeniu Loterii oraz członkowie ich rodzin. Ponadto w Loterii nie mogą uczestniczyć także pracownicy ochrony i serwisu sprzątającego Sklepu, oraz członkowie ich rodzin.

Jakie są warunki udziału w loterii?

Przedsiębiorcy – Uczestnicy Profesjonalni powinni dokonać zakupów za min. 1000 zł brutto z kartą Selgros (zakupy o niższej wartości nie podlegają łączeniu) potwierdzonych jednym dokumentem księgowym. Za każde 1.000,00 złotych wartości zakupów przysługuje jedna szansa w loterii. Informacja o dostępnej ilości szans znajduje się na Kuponie otrzymanym w kasie. Natomiast Uczestnicy Detaliczni powinni dokonać zakupów za min. 250 zł brutto z kartą Selgros. W ich przypadku za każde 250,00 złotych przysługuje jedna szansa.

Gdzie i jak mogę zarejestrować kupon loterii?

Rejestracja do loterii możliwa jest wyłącznie przez aplikację Selgros. Każdy użytkownik zalogowany w Aplikacji Selgros zobaczy banery dotyczące loterii poprzez które będzie mógł zarejestrować kupon (wypełnić formularz). Wymagana jest min. wersja 3.30.0 Aplikacji Selgros (w przypadku starszych wersji należy dokonać jej aktualizacji).

Jeżeli klient nie ma Aplikacji Selgros może ją w dowolnym momencie pobrać oraz przypisać w niej swoją imienną lub firmową kartę Selgros.

Rejestracja jest prosta - należy zeskanować kod QR z Kuponu, uzupełnić dane telefonu oraz e-mail oraz wyrazić wymagane zgody. Numer karty Selgros pobierze się automatycznie.

Jak zeskanować kod QR?

Większość telefonów powinna po wybraniu przycisku „Zeskanuj Kod QR” wywołać uruchomienie funkcji aparatu i automatycznego zeskanowania. Funkcja to może być domyślnie zablokowana w danym telefonie i urządzenie poprosi / wyświetli powiadomienie o zezwolenie na korzystanie z aparatu przez aplikację. Opcjonalnie klient może załączyć zdjęcie kodu poprzez drugi przycisk „Załącz zdjęcie kuponu” – tutaj podobnie wywołany zostanie aparat w telefonie. Należy zbliżyć kupon / kod QR i aplikacja odczyta kod. Oczywiście należy wykonać to w dobrych warunkach doświetlenia.

Czy muszę zachować dowód zakupu?

W loterii wymagane jest zachowanie Kuponu loterii wraz z kodem QR, wydanego za zakupu z daną kartą Selgros.

Czy mogę zarejestrować więcej niż jeden Kupon?

Oczywiście – im częściej realizowane sa zakupy, tym więcej Kuponów loterii otrzymasz. W loterii przy większych zakupach otrzymasz też więcej szans, gdyż każde 1000 zł wydane na zakupy przez Uczestnika Profesjonalnego oraz 250 zł przez Uczestnika Detalicznego to 1 szansa.

W jaki sposób dowiem się czy wygrałem?

W przypadku nagród natychmiastowych od razu zobaczysz wynik na ekranie – otrzymasz też potwierdzenie na e-mail oraz sms (na dane podane w trakcie zgłoszenia do loterii). Z potwierdzeniem należy udać się do Informacji hali Selgros, w której zrobione zostały zakupy i odebrać swoją nagrodę.

W przypadku nagrody głównej zwycięzca informowany jest o wygranej w dniu Losowania za pośrednictwem korespondencji e-mail oraz bezpłatnego SMS-a wysłanych odpowiednio na adres e-mail i numer telefonu podany przez Uczestnika w zgłoszeniu do Loterii.

Gdzie i w jaki sposób mogę odebrać nagrody?

Aby odebrać nagrody w postaci bonów Selgros należy udać się do hali Selgros, w której dokonane zostały zakupy i okazać swoją kartę Selgros (w aplikacji lub plastikową), Kupon Loterii oraz potwierdzenie wygranej otrzymaną jako SMS lub e-mail. Pracownik Selgros zweryfikuje poprawność danych i wyda nagrodę.

Co mogę wygrać?

Nagrodami natychmiastowymi w Loterii dla Uczestników Profesjonalnych są bony Selgros o wartościach 250 zł, 500 zł lub 1000 zł. Uczestnicy Detaliczni mogą wygrać bony o wartości 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł oraz 500 zł. Wszystkie bony można będzie zrealizować do 30 listopada 2025 roku

Nagrodą główną w Loterii jest samochód osobowy OMODA 5 1.6T-GDi o wartości 100 000 złotych wraz z nagrodą pieniężną w wysokości 11.111 zł.

Do kiedy mogę zarejestrować kupon?

Kupon można zarejestrować do 9 października 2025 r. do godziny 23:59:59

Czy publikowana jest lista Zwycięzców wszystkich nagród?

Na stronie loterii publikowane będą wyłącznie dane bieżące. Zwycięzcy otrzymują komunikację o wygranej na podany w zgłoszeniu adres e-mail.

Czy na Zwycięzcach nagród spoczywa obowiązek podatkowy wynikający z otrzymania nagrody?

Nie, w przypadku nagród podlegających opodatkowaniu do wartości nagrody – w tej loterii dotyczy to nagrody głównej - dodana została część pieniężna nagrody, która zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej.

Podczas rejestracji kodu Kuponu Loterii pokazał się komunikat, że podany kod był już użyty. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy faktycznie dany Kupon Loterii nie był już rejestrowany. Po każdej rejestracji wysyłane jest potwierdzenie zgłoszenia – należy sprawdzić folder SPAM.

W przypadku problemu prosimy o przesłanie zgłoszenia takiej sytuacji z opisem na adres kontakt@loteria-selgros.pl. Przypominamy, że każdy kod można zarejestrować tylko jeden raz.

Jak mogę sprawdzić jakie Kupony Loterii już zarejestrowałem/am?

Po każdej rejestracji wysyłane jest potwierdzenie zgłoszenia – należy sprawdzić folder SPAM.

Jak mogę poprawić moje dane, które zostały już zarejestrowane?

Niestety nie ma możliwości poprawienia już zarejestrowanych danych.

Gdzie znajdę regulamin loterii?

Regulamin Loterii dostępny jest do wglądu na stronie internetowej pod adresem: www.fortunaps.pl oraz w siedzibie Organizatora w Warszawie przy ul. Astronomów 12, a także w Punkcie Obsługi Klienta każdego ze Sklepów.